مرجع رسمی مقالات روشنایی

ساخت وبلاگ

آباژور جديد


آباژور تلسکوپی، تلفیقی از مدرنیته و سنت های سابق!
آباژورهای فانتزی: آباژور چوبی رومیزی، مظهر گرما و متانت در منزل!
یکی‌از دیگر از نوع های آباژورهای فانتزی، چراغ های فروغ چوبی می باشند که ظواهر بسیار گوناگون و خارق العاده ای دارا هستند. این آباژورهای چوبی دو اساس دارا‌هستند که اصولا یکی این مبنا ها به عبارتی کلاهک آباژور میباشد. این آباژورهای چوبی رومیزی می‌باشند و میتوانید آن ها روی عسلی های کنار مبل خویش قرار دهید و علاوه بر نور و روشنایی آرامشبخش آن ها، از زیبایی خارق العاده شان نیز غایت لذت را ببرید. چوب خویش مظهر وقار و زیبایی میباشد! درحال حاضر در صورتیکه ظواهر خوشگل و چوبی این لامپ های نوروفروغ با چراغ هایی که دارنده نورهایی ملایم و آرامشبخش می باشند، مخلوط شود… چه اتفاقی صورت خواهد اعطا کرد؟ به تصویر ذیل نگاه نمایید… آیا شما نیز عشق و علاقه مند این زیبایی عجیب شدید؟

اضافه مطالعه فرمایید
فریزر هوشمند تازه کمپانی سامسونگ

آباژور چوبی رومیزی، مظهر گرما و وقار در منزل!
آباژورهای فانتزی: آباژورهای معلق از سقف، برنامه ای نوین و تعجب آور!
مدلی دیگر از خانواده وسیع آباژورهای فانتزی، آباژورهای معلق از سقف می باشند که علاوه بر نوروروشنایی پردازی اتاق، منجر زیبایی دو چندان اتاق شما نیز میشوند. از این لامپ های نور اضافه در اتاق خواب ها به کارگیری مینمایند. این آباژورها نیز اشکال مختلفی دارا‌هستند، برای مثال ممکن میباشد سیم آباژورهای معلق از سقف بلند باشد و تا کنار تخت شما پائین بیاید،‌ یا این که ممکن میباشد سیم آن‌ها کوتاه بوده و همانجا رو سقف بمانند. به تصویر تحت نگاه فرمایید، این آباژورها ظواهر خارق العاده ای دارا هستند و میتوانند دکوراسیونی تماما گوناگون و یگانه برای اتاق خواب شما به ارمغان بیاورند.


آباژورهای معلق از سقف، برنامه ای نوین و تعجب آور!
آباژورهای فانتزی: آباژورهای ایستاده به صورت بشر، برنامه ای امروزی برای منزل شما!
نوعی دیگر از آباژورهای فانتزی در بازار وجود دارا هستند که لحاظ اشخاص بسیار متعددی را به خویش جلب می‌نمایند. این چراغ های نوروروشنایی به صورت بشر پباده سازی گردیده اند و می‌توانند ظاهری تماما گوناگون و منحصربه‌فرد را به چینش شما کادو دهند. شما می‌توانید این آباژورهای چوبی را در اتاق خواب خویش قرار دهید، یا این که از زیبایی مختص آباژورهای ایستاده به صورت آدم در اتاق نشیمن و کنار مبلمان خویش منفعت ببرید. به تصویر این لامپ های فروغ نگاه فرمائید، بدون شک شما نیز وقتی چشمتان به‌این آباژورها می افتد، دلتان می‌خواهد برای یکسری ثانیه هم که گردیده به آن ها خیره گردید و از پباده سازی اختصاصی آنان لذت ببرید. همان طور که گفتیم متاع آباژورهای ایستاده به صورت بشر از چوب میباشد پس می‌توانند گرمای آرامشبخشی را نیز به خانه شما کادو نمایند.


آباژورهای ایستاده به صورت بشر، برنامه ای امروزی برای منزل شما!
کلام انتها
ما در‌این مقاله از روزنامه آنلاین پروماگ عملکرد کردیم جدیدترین و زیباترین گونه های آباژورهای فانتزی را برای شما دوست داران به داشتن دکوراسیونی یگانه معرفی کنیم. شما می‌توانید بعد از بازبینی دکورا سیون خانه خویش، و با اعتنا به ذوق و سلیقه فردی خویش آباژور مطلوب منزل خویش را تعیین و تنظیم نمایید. امید واریم مقاله ما برایتان اثر گذار بوده باشد. از این که با ما همدم بودید متشکریم…

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 31 فروردين 1399 ساعت: 15:38

آباژور جديد

برای مثال، یک استخر مستطیلی صورت با بعد ها ۱۰ در ۵ متر را در لحاظ بگیرید. با در حیث تصاحب کردن نحوه پیشنهادی فوق، مقدار اقتدار فروغ احتساب گردیده برابر ۲۷۰ وات هست (۵ * ۱۰ * ۵.۴=۲۷۰). این بدان معناست که برای نور و روشنایی این استخر به ۳ عدد لامپ هالوژن ۱۰۰ وات نیاز میباشد. در حالتی‌که بخواهیم از لامپ های استخری LED مصرف شود، با تقسیم عدد ۲۷۰ بر ۴ به اقتدار ۶۷.۵ وات میرسیم که نشان می دهد برای پر‌نور کردن این استخر می قدرت از ۳ عدد لامپ LED با اقتدار ۲۴ وات بهره برد.
اگر که پلکان یا این که درجه در حین استخر عمل گردیده باشد، بهتر میباشد تا لامپ های استخری در حین استخر و در بالای جايگاه و با عمق حداکثر ۳۰ سانتیمتری از سطح آب قرار داده شوند. هر یک‌سری انجام این عمل سبب ساز افتادن سایه در ذیل جايگاه میگردد، ولی سایر فضاهای استخر به خیر و خوبی پر‌نور گردیده و رفلکس فروغ میتواند حتی تحت جايگاه را نیز به اندازه کافی پر‌نور نماید.

طرز جانمایی لامپ در استخر
واحد سنجش تابش نور و روشنایی لامپ در استخر، به دسته لامپ مصرف شده و معیار بازتابش نوروروشنایی در استخر بستگی دارااست. تحت عنوان یک قاعده تجربی، برای هر لامپ LED در استخر فی مابین ۵ تا ۱۰ متر ارتفاع شعاع نور و روشنایی در حیث گرفته می‌شود. ولی این مسئله به رنگ نوروفروغ لامپ LED و مدل و رنگ سطح ها استخر نیز دارای ارتباط است.

رنگ سطح داخلی استخر، یک موضوع مهم برای تعیین و به حساب آوردن تعداد ما یحتاج لامپ استخر میباشد. هر چه رنگ سطح ها استخر تیره خیس باشد، به نور و روشنایی بیشتری برای فروغ و روشنایی استخر احتیاج میباشد. به طور تجربی، برای یک استخر با سطح ها تیره باید ۱.۵ برابر یک استخر با سطح های پر‌نور، نوروفروغ لامپ در لحاظ گرفت.

فعلا، دقت کردن به زیبایی یک اطراف و به کار گیری از تجهیزات و ابزاری که‌این زیبایی را طولانی تر نماید، اهمیت متعددی پیدا نموده است.
به همین برهان ساخت کنندگان تولیدها نور و روشنایی در صدد پباده سازی و ساخت تولید ها با کیفیتی می باشند که بتواند این نیاز را برطرف نماید.
دکان اریس لایتینگ خالق کیفیت خوب ترین و امروزی ترین تولید ها فروغ و روشنایی و نورپردازی میباشد از پاراگراف لامپ های استخری و…

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جديد, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 72 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 15:21

 آباژور جديد

چراغ فلورسنت
این جنس مبتنی بر تحریک بخار جیوه نور و روشنایی مایحتاج را مهیا می کند. تحریک بخار جیوه سبب ساز تبدیل فسفر به فلورسنت و در سود ایجاد نوروفروغ می‌شود. چراغ فلورسنت درتوان ها و انواع گوناگون ساخته و در مکان های متفاوت قابل به کارگیری هست. این چراغ ها در انواع استوانه ای و رینگ ای صورت به بازاتر عرضه میشوند. چراغ فلورسنت به چراغ مهتابی نیز دارای اسم و رسم میباشد و به جهت تکثیر نوروروشنایی تندرست و طبیعی در اطراف کاربرد فراوانی داراست. این چراغ ها درصد بالایی از انرژی الکتریکی را به فروغ تبدیل می نمایند و نوروروشنایی دلپذیری در محیط ساخت مینمایند. از پاراگراف معایب این چراغ ها می شود به ایجاد اشعه فرا بنفش اشاره کرد. این چراغ ها از بخار جیوه ای که داخل چراغ درنظرگرفته شده برای ساخت فروغ و روشنایی فرابنفش استعمال مینمایند. درصورتی که به هر دلیلی این چراغ شکسته شود گاز ناشی از این چراغ ها برای بشر خلل ساز خواهد شد. بناربراین حمل و نقل و استعمال از این چراغ ها می بایست با احتیاط رخ گیرد.

چراغ ال ای دی
چراغ LED از پاراگراف چراغ هایی می‌باشد که امروزه به کارگیری از آنان رایج شده‌است. روشنایی کافی و مصرف زیر انرژی برق از پاراگراف مزایای این چراغ ها به حساب آورده می شود و سبب ساز گردیده اشخاص اکثری به به کار گیری از این چراغ ها رو آورند. چراغ ال ای دی در اشکال COB، SMD و پاور ال ای دی ایجاد و به بازار عرضه میگردند که هرکدام امکان های منحصر به خویش را دارا هستند. این چراغ ها نسبتاًً تمام انرژی الکتریکی که اخذ میکنند را به فروغ و روشنایی تبدیل می‌نمایند و ترازو گرمای تولید گردیده به وسیله آن ها بسیار معدود میباشد، از این رو نقشی در گرم نمودن دور و بر ایفا نمی‌کنند بلکه با نوری براق باعث به پر‌نور شدن آن میگردند.

بخوانید!  گونه های چراغ هالوژن
از مزایای چراغ های LED می شود به موردها تحت اشاره کرد:
قدمت طولانی
ارتفاع قدمت چراغ ال ای دی بالا میباشد و سال‌ها سوای کاهش نور و روشنایی و یا این که تولید عیب می اقتدار از آن‌ها برای مصارف گوناگون استفاده کرد. موقعیت گوناگون آب و هوایی تاثیری در نور و روشنایی و قدمت این چراغ ها نمی گذارند و با فرضی سهل و آسان نوروروشنایی دور و بر با نصب این چراغ ها تامین میشود.

قیمت ارزان
اشکال چراغ ال ای دی با قیمتی مطلوب به بازار عرضه میشوند و خیر صرفا هزینه خرید آن ها از لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه میباشد، بلکه در طولانی برهه زمانی سبب ساز به کاهش هزینه ماهیانه قبض برق نیز میگردند.

تنوع رنگی بالا
فروغ و روشنایی اکثر چراغ های ال ای دی مو جود در بازار به رنگ سپید میباشد ولی می قدرت آنان را با طیف رنگ های گوناگون سازه بر مکان به کارگیری خریداری نمود.

تهیه و تنظیم نور و روشنایی
با استعمال از چراغ ال ای دی می قدرت زاویه و شدت فروغ و روشنایی را تهیه نمود. افزون بر آن برخلاف بقیه چراغ ها که به مرور عصر شدت نوروروشنایی آن ها کاهش می‌یابد، این چراغ ها تا پایان قدمت خویش همچنان نور و روشنایی را فارغ از کاهش و یا این که لرزش در دور و بر منتشر می‌کنند.

ایمنی
یک کدام از مزایای منحصر به فرد بفرد این چراغ ها عدم ساخت اشعه های مضر برای بشر میباشد. چراغ LED پرتوهای فرابنفش و مادون قرمز رنگ از خویش ساطع نمی نماید و خطری برای سالمی در بر ندارد.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 62 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 17:09

آباژور جدید
تاثیر آباژور در نورپردازیاستعمال از آباژور در نورپردازی سبب می‌شود تا جزئیات منزل طولانی تر به دیده بیاید. در واقع منشا غیر بی واسطه نوروروشنایی در نورپردازی سبب ساز می‌شود تا علاوه بر تولید احساس وقار و زیبایی جزئیات نیز اضافه به حیث اشخاص بیاید. این در شرایطی‌که میباشد که مبداء اصلی روشنایی مانند لوستر ها فقط به نور کل محیط امداد می‌نمایند. در حالتی که قصد دارید تا قسمتی از اتاق و یا این که تالار اضافه به دیده بیاید و یا این که جزئیات آن بیش تر گزینه اعتنا واقع شود می‌توانید با استعمال از آباژور در نورپردازی آن نصیب این عمل را انجام دهید.


اعتنا به درها و آباژور در نورپردازیاعتنا به درهای محل ورود در نورپردازی بسیار مهم میباشد و علت آن نیز این میباشد که شما در هنگام ورود به اتاق می بایست بتوانید به راحتی لامپ را پر‌نور فرمائید تا با وسیله ای عکس العمل نکنید. در واقع به همین عامل میباشد که در‌حالتی که در اطراف در محل ورود کلید لامپ نیست بایستی آباژور ها را در حوالی در قرار دهید. آباژور در نورپردازی منزل ها می‌توانند نقش اساسی داشته باشند و درصورتی که که بخواهید فضای منزل وقار بخش باشد می‌توانید از یکسری آباژور در اشکال متعدد به کار گیری فرمایید. آباژور در نورپردازی منزل ها و دفتر ها اداری و کاری گزینه استعمال واقع میشوند و در برخی موردها از آنها در رستوران ها و به خصوص کافه ها نیز استعمال میشود.
نوشته‌ی علمی نوروفروغ تصنعی برای پرورش گیاهان می تواند برایتان دیدنی باشد.
برای توصیه نوروفروغ مایحتاج گونه های آباژور منزلتان با مانی نوروفروغ تماس حاصل نمایید. هرگونه حیث یا این که توصیه و همینطور سؤالاتتان درباره با تولیدها فروغ و روشنایی را در دیدگاههای همین مقاله برایمان بنویسید.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 64 تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت: 16:19

آباژور جديد

تخته های چوبی ، میله ها یا این که سیاهههای مربوط (بسته به نوع انتخابی چراغ)؛رنگ یا این که لاک زدن؛یک چراغ یا این که نوار LED (بهتر میباشد از نوار مصرف شود ، چون گرم نمیشود و به این ترتیب برای چوب بی خطر میباشد)؛چسب ، میخ یا این که پیچ (بسته به شیوه نصب تعیین گردیده)؛صفحه سنبادهابزار لازم برای تهیه و تنظیم فروغ و روشنایی شب:

اره کوچک یا این که اره منبت کاری اره موییمته؛برس چسب؛پیچ گوشتی؛دستگاهی برای پردازش چوب (هنگام انجام مدلهای پیچیده وسایل ما یحتاج).راهبرد های قدم به قدمفرآیند تولید تمام چراغهای چوبی به طور کاملً شبیه میباشد. آن را در یک نمونه بسیار قشنگ در لحاظ بگیرید:

یک قطعه یکنواخت به ارتفاع 0.5 متر و قطر حدود 15 سانتی متر بگیرید. بعدها ظریف اهمیت ندارد - نکته اصلی این میباشد که خیلی پهناور وجود ندارد.ورود به سیستم در واشرها را ملاحظه کنید ، 2 عدد از آن ها را مقداری کلفت خیس از سایر نمایید - آن‌ها در صدر و زیر قرار خواهند گرفت.رخنه‌ در راس هرمورد از واشرها را رخنه‌ فرمائید. شکاف روی دو واشر کلفت می بایست نابینا باشد و از طرف دیگر می بایست پاک بشود. در صورتی‌که یک ماشین حفاری موجود هست ، می‌توانید دهانه های بزرگ ، باریک و باریک و مقداری با یک اسکنه یا این که اره منبت کاری بصورت گسترده تولید فرمایید.رخنه‌ ها را رها فرمائید تا از شر سوراخ خلاص گردید. آن‌گاه آنان‌را با چسب از درون چرب فرمایید: این به شما قابلیت می‌دهد که لامپ شب آینده موقعیت خویش را محافظت نماید و "ترک نکند".واشرهای چوبی را با لاک بپوشانید ، اذن دهید خوب کم آب شود.واشرها را به صورت هم اندازه روی میله ریلی یا این که میله فلزی به پهنا شکاف بچسبانید. میله را می اقتدار از گذشته با نوار LED پیچید ، یا این که میتوانید LED های غیروابسته را پس از مونتاژ پباده سازی نصب نمائید.تلاش نمائید فروغ و روشنایی را به نحوی توزیع نمائید که هر ترک فی مابین واشرها به صورت هم اندازه پر‌نور شود.LEDدر شرایطی که در هم اکنون تهیه و تنظیم یک لامپ شب برای اتاق بچه می باشید ، میتوانید از شخصیت کارتونی یا این که کتاب گزینه عشق و علاقه خویش به کارگیری نمائید.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 16:04

آباژور جديد

دکورا سیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی 
چینش آباژور ایستاده و رومیزی در دکورا سیون داخلی

در اتاق خواب‌ها آباژورهای رومیزی و دیواری به جهت داشتن طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و نوع‌ها و امکان حمل و جابجایی ریلکس، کاربری متعددی دارا‌هستند. متداول‌ترین صورت به کار گیری از آباژورهای رومیزی در اتاق خواب، روی میزهای پاتختی و یا این که گهگاه روی میز پیرایش میباشد. در کناره و کنج‌های اتاق خواب نیز می‌اقتدار از آباژورهای ایستاده قشنگ استفاده نمود. همانگونه که در مقاله ها پیشین خدمتتان شرح دادیم، به کار گیری از آباژور در اتاق خواب به ساخت فضایی دنج و پناهگاهی آهسته و دلنشین برای تایم ها استراحت شما امداد می کند، به این دلیل که هر آباژور مسئولیت فروغ و روشنایی بخشیدن به قسمتی از اتاق را بر عهده میگیرد و به این ترتیب فروغ به صورت اصولی و تفکیک گردیده تأمین می گردد، و فوران نور و روشنایی خیره‌کننده در اتاق نخواهیم داشت. 

دکوراسیون آباژور ایستاده و رومیزی در چینش داخلی 
دکورا سیون آباژور ایستاده و رومیزی در دکورا سیون داخلی

سال های سال میباشد که در اتاق نشیمن گونه های آباژور مستعمل و پر کاربرد میباشد. گهگاه به طور یک جفت آباژور شبیه در دو طرف کاناپه برای ساخت تعادل بصری، و یا این که قرار دادن آباژورهای زمینی در کناره‌های اتاق نشیمن برای پر‌نور‌سازی ملایمی که جلوه زیبایی نیز به گوشه و کنار می بخشد. در صورتیکه اندازه اتاق این قابلیت و امکان را داشته باشد قرار دادن آباژور‌های رومیزی روی یک کنسول در پشت کاناپه اتاق نشیمن ضمن به کارگیری از نوروفروغ مناسب هنگام نشستن در آن اطراف، به چینش نیز تنوع و تفاوت می بخشد. برای بقیه فضاهای منزل مثل تالار غذاخوری، یا این که راهرو و هال ، و اتاق مطالعه و فعالیت نیز می‌قدرت از ر دو مدل آباژور زمینی و رومیزی با کاربری‌های شبیه موردها بیان شده بهره مند شد. امید واریم این نکات کلی شمارا در خریدی دلچسب و رضایتبخش راجع‌به آباژور امداد رساند .

لایت استوری با کمال میل علاقمند به مشورت کردن و گفتمان با شما دوستان خوب و همینطور شنیدن نظراتتان در موضوع نورپردازی و چیدمان داخلی میباشد. غالب باشید. 

چینش آباژور ایستاده و رومیزی در چینش داخلی 
دکورا سیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی

چینش آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی 
دکورا سیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی

دکوراسیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 68 تاريخ : يکشنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 16:34

آباژور جديد
نوع های آباژور : در شرایطی‌که از صورت آباژور فعلی تان خسته گردیده اید و میخواهید هر چه زودتر آن را کنار گذارده و به خرید یک جور دیگر بروید، دست نگه دارید! برای این که آباژور دیرین تان را بدور بیندازید یا این که به فروش بگذارید، خیلی ز‌ود است.

آباژورها می‌توانند با فرم های دیدنی خویش تاثیر متعددی بر فضای اتاق خواب بگذارند. صد رد صد خسته شدن از یک جور آباژور که برای بازه زمانی متعددی آیتم به کار گیری قرار گرفته به طور کامل طبیعی میباشد، البته در حالتی که بتوانید خودتان با نادر ترین هزینه صورت آن را تغییر تحول دهید، دیگر احتیاجی به خرید یک جور دیگر نخواهید داشت. برای تزیین یک آباژور معمولی یا این که سابق، طرز های خیلی متنوعی موجود است. این طریق ها به قدری معمولی اند که شاید زمانی با آنها گردید، با خویش بگویید که چطور فکرش به ذهن خودتان نرسیده میباشد. برای اجرای این نظرات به وسایلی نیاز خواهید داشت که احتمالا در خانه تان پیدا میگردند و در غیر این چهره هم فراهم کردن آنان طاقت فرسا نخواهد بود. با پویانو همپا باشید تا شما‌را با یک سری جور تزیین آباژور آشنا کنیم.

اسپری

یکی معمولی ترین شیوه ها برای تزیین آباژور فعلی تان قادر است به کارگیری از اسپری باشد. اسپری های رنگ را می‌توانید برای تولید طرح های دلخواه و متنوع روی آباژور به فعالیت بگیرید. برای این که فیض پاک از آب درآید، بهتر میباشد برنامه ای که در ذهن دارید را به طور حدودی نماد زده و نصیب هایی که نمی‌خواهید اسپری فرمایید را با به کار گیری از نوار چسب های پهن بپوشانید تا رنگ به آن‌ها وارد نشود. میتوانید از دو یا این که تعدادی اسپری رنگ برای این عمل به کارگیری فرمائید.

پارچه

یک شیوه دیگر برای تزیین آباژور، به کار گیری از پارچه میباشد. معمولا در منزل ی همگی کمی پارچه ی بیشتر پیدا میشود. از این پارچه ها می‌توانید برای پوشش دادن به آباژور به کارگیری نمایید و ظواهر آن را تماما عوض نمائید. برای انجام این عمل، پارچه را روی سطح آباژور کشیده و حدودی اندازه بزنید. بعد از آن آن را برش داده و روی آباژور بکشید. پارچه را از هر طرف کشیده و توسط ی چسب، سفت بچسبانید. کناره ها را نیز به سمت باطن برگردانید.

دکمه

به کارگیری از دکمه هم میتواند رویه جالبی برای تغییر تحول صورت یک آباژور سابق باشد. شما می‌توانید از دو یا این که یکسری دسته دکمه برای این فعالیت به کارگیری نمایید. لازم وجود ندارد تمامی ی سطح آباژور را با دکمه ها بپوشانید. می‌توانید نصیب خاصی را مد حیث گرفته و دکمه ها را با ترتیب یا این که فرم خاصی به آن وصل فرمایید. از آن جایی که سطح آباژورها معمولا طاقت فرسا میباشد، بایستی از چسب برای وصل کردن دکمه ها به کارگیری نمایید.

دکوپاژ

دکوپاژ هنری میباشد که اجرای آن روی سطح هر وسیله ای که سابق گردیده باشد، می‌تواند رنگ و روی تازه و زیبایی رفتار کرده و تغییر تحول بزرگی به وجود بیاورد. برای دکوپاژ کردن آباژورتان به تکه های صفحه دیواری یا این که ورقه هدیه نیاز دارید. طرح های دلخواه را برش زده و با چسب روی سطح آباژور بچسبانید. از یک اسپری ثبت کننده برای فیکس کردن تکه ها روی سطح آباژور به کار گیری نمائید و اذن دهید فعالیت به طور بی نقص کم آب شود.

دوخت

در صورتی‌که حتی کمی هم با هنر دوزندگی شناخت داشته باشید، می‌توانید با یک دوخت معمولی طرح های جالبی روی سطح آباژور ساخت نمایید. این عمل تنها روی آباژورهای پارچه ای قابل اجراست. برای این فعالیت به نخ های نسبتا ضخیمی احتیاج خواهید داشت و بی تردید به سوزن قابل قبولی هم نیاز دارید. یک سر مشق را مد حیث گرفته و آن را با یاری یک، دو یا این که سه رنگ روی سطح آباژور بدوزید. فرم هایی که اجرا می‌کنید می‌توانند با اعتنا به ذوق و سلیقه تان متنوع و متعدد نیز باشند.

دسته های آباژور با روبان

استعمال از روبان هم می‌تواند ایده ی جالبی برای تزیین آباژور شما باشد. روبان ها را میتوانید برای ساخت گونه های طرح روی سطح آباژور به عمل بگیرید. به عنوان مثال، میتوانید با استعمال از روبان، یک طرح حصیری روی سطح آن اجرا نمایید. روبان ها را به چندین نوع تقسیم کرده و آنان‌را مطابق تصویر از دربین هم عبور دهید تا یک طرح حصیری صورت تشکیل بدهند. در غایت هم میتوانید عمل را با یک یا این که تعدادی پاپیون به اتمام برسانید.

رنگ

درصورتی که تا به هم اکنون دست به مداد گیسو برده باشید، احتمالا میتوانید از پس اجرای این ایده هم بر بیایید. برای تغییر و تحول صورت یک آباژور خسته کننده و دیرین می قدرت از دو رنگ و یک فرم بی آلایش امداد گرفت. با به کارگیری از خودکار موی، طرح آیتم نظرتان را روی سطح آباژور کشیده و آن را تکرار فرمائید. می‌توانید پیش از استارت کردن، سر مشق را به طور حدودی نشانه بزنید.

عکس

این ایده شاید با پیشنهادهای دیگر خیلی تفاوت داشته باشد. چسباندن عکس روی سطح آباژور از ایده هایی میباشد که شاید مثال های آن را کمتر چشم باشید. عکس های خاطره انگیز و گزینه عشق ی شما می‌توانند سوژه های جالبی برای پوشش دادن به آباژورتان باشند. عکس ها را بهتر میباشد در اندازه های کوچک و یکسان چاپ نمایید. تیم بالایی را به کناره ی آباژور گیره بزنید و سایر ستون ها را به ترتیب به ستون قبل شان وصل فرمایید.

فویل

فویل هم از آن چیزهایی میباشد که میتوانید برای تزیین آباژور به کار گیری فرمائید. نوار چسب های آلومینیومی باریکی تهیه و تنظیم کرده و برای اجرای طرح خویش تصور کنید. شما می‌توانید برنامه ای که در ذهن دارید را روی سطح آباژور بکشید و فویل ها را روی آن بچسبانید. راه و روش دیگر این میباشد که به طور رندوم به چسباندن مبادرت نمائید. با اجرای این ایده، مالک آباژوری میشوید که خیلی بیش از آن چه انتظار داشتید، قشنگ و مختص به حیث میرسد.

گونه های آباژور با کنف

زمانی پای تزیین و ایده های تزئینی فی مابین میباشد، کنف یک کدام از شایسته ترین آیتم هاست. کارهایی که می قدرت با کنف کرد بسیار متنوع میباشند. یکی‌از این امور این میباشد که پاره ای طناب کنفی تهیه و تنظیم نمائید و بدور آباژور بپیچید. شما می‌توانید این ایده را تنها روی حاشیه ها اجرا نمایید یا این که در فیس رغبت تا بخش های دیگر هم ادامه دهید. در کنار کنف می قدرت از طناب های دیگری نیز امداد گرفت و آنان را در تزیین با یکدیگر مخلوط کرد.

جور های آباژور با مقوا

این ایده قادر است نادر خرج ترین سفارش برای تغییر دادن صورت یک آباژور باشد. مقواهای رنگی می‌توانند با درآمدن به فرم های متعدد، تزیینات جالبی روی سطح آباژور شما به وجود آورند. مقواها را میتوانید با الگوهای هندسی مختلفی برش زده و آن گاه به دلخواه و در سمت و سوی های مطلوب تا بزنید تا سه بعدی به لحاظ برسند. آن گاه صرفا کاری که بایستی انجام دهید، چسباندن آن‌ها روی سطح آباژور میباشد.

نگارگری

در صورتی نقاش خیر و خوبی میباشید و به طرح های هنری عشق دارید، می‌توانید با رنگ کردن، آباژورتان را تغییر تحول دهید. از ماژیک، مداد موی و هر وسیله ای که حس میکنید برای نگارگری به کارتان میاید به کار گیری فرمائید. رنگ های گزینه نظرتان را تهیه و تنظیم فرمائید. این رنگ ها می‌توانند گواش یا این که روغنی باشند. در‌صورتی‌که مایل باشید، میتوانید از طرح هایی که تا قبل از این چشم اید برای نگارگری ایده بگیرید یا این که از خلاقیت خودتان برای نگارگری یک تصویر تازه به کارگیری نمائید.

نوشته

مطمئنا برای این که با خودکار موی و ماژیک به تزیین آباژورتان بپردازید، لازم وجود ندارد مسلما نقاش باشید. در‌صورتی‌که مولف خیر باشید هم میتوانید یک اثر قشنگ روی سطح آباژور ساخت فرمائید. حتی در شرایطی که در نویسندگی هم مهارت ندارید، می‌توانید از نوشته های دوستداشتنی خودتان استعمال فرمائید یا این که جملا‌ت معمولی و خاطره انگیز را روی سطح آباژور بنویسید. قسمتی از یک رمان، طومار های دیرین یا این که کارت پستال های خویش را روی سطح آباژور بنویسید.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جديد, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 69 تاريخ : شنبه 23 فروردين 1399 ساعت: 16:40

آباژور جدید
از پاراگراف وسایل تزیینی که امروزه از آنها برای تزئین و صفحه آرایی فضاهای گوناگون خانگی و کاری به کارگیری می‌شود، آباژورها میباشند که اتفاقا از نوع و رنگ های مختلفی نیز برخوردار می‌باشند. آباژور در واقعیت یک لامپ کلاهدار با امکان جا به جایی سهل و آسان میباشد که شما می‌توانید از آن برای تولید فروغ و روشنایی مطلوبتان در بخش های متفاوت منزل و یا این که محله کارتان استعمال کنید. به دنبال با لیست بیست هم پا گردید تا شما‌را با نکاتی مهم و دارای اهمیت در زمینه ی خرید آباژور آشنا نماییم.

پاره ای با اشکال آباژورها
همانگونه که گفتیم آباژورها در جور ها و سبک های مختلفی پباده سازی و ساخته میگردند که شما میتوانید با دقت به ذوق و بقیه اسباب تزئینی خانه و یا این که دور و اطراف کاری خویش مبادرت به خرید یکی آن ها کنید. با این اکنون، این قبیل وسایل نور و روشنایی بطور کلی به دو نوع پایین تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

آباژورهای رومیزی: این جور از آباژورها بیش تر در اتاق خواب آیتم به کار گیری قرار میگیرند و از آن ها برای تولید نوری ملایم در اتاق جهت مطالعه و یا این که استراحت بهتری به کار گیری می گردد. بد وجود ندارد بدانید که درباره ی خرید این جور از آباژورها باید به میزی که در ذیل آن‌ها قرار میگیرد نیز دقت داشته باشید.
آباژورهای ایستاده: آباژورهای ایستاده از ظواهر قانونی تری برخوردار می‌باشند و به همین خیال و خاطر می قدرت از آنها در اتاق نشیمن و همینطور دور و بر های اداری و قانونی نیز به کار گرفت. برای خرید این گونه از لامپ های کلاهدار نیز باید به طول و محصول شالوده آن‌ها نیز دقت داشته باشید.
نکات مهم هنگام خرید آباژور
رومیزی یا این که ایستاده: اولی نکته ای که برای تعیین یک آباژور مطلوب بایستی به آن اعتنا نمایید، رومیزی و یا این که ایستاده بودن جنس آیتم نظرتان میباشد. همانگونه که در نصیب پیشین به آن اشاره کردیم در اصل از جور رومیزی این قبیل وسایل فروغ و روشنایی در اتاق خواب ها و از جور ایستاده آنها نیز در گوشه و کنار های قانونی و همینطور فضای نشیمن منازل به کارگیری میشود که بهتر میباشد در پروسه تصمیم گیری و خریدتان قطعا بدین موردها توجه داشته باشید!
سبک پباده سازی: نکته حائض اهمیت دیگری که در هنگام خرید آباژور بایستی به آن دقت نمائید، سبک پباده سازی گردیده برای کالای نوروروشنایی گزینه نظرتان میباشد. برای این خواسته اما هیچ قاعده و قانون اساسی ایران نیست جز اینکه بهتر میباشد همواره به تاءمل خرید محصولاتی باشید که از هماهنگی ظاهری مطلوبی با دیگر وسایل جانور در خانه و یا این که دور و بر کاریتان برخوردار می‌باشند؛ برای مثال درصورتی که دور و بر خانگی شما بصورت سنتی صفحه آرایی شده‌است، بهتر میباشد از آباژورهایی چوبی رومیزی و یا این که حتی بلند به کارگیری فرمائید.
اندازه کلی: با اینکه نمی اقتدار برای هیچ یک از آباژورهای رومیزی و ایستاده اندازه معلوم و استانداری را معرفی کرد، ولی بطور کلی در گونه های رومیزی اندازه کلاهک بایستی در حدود ۲/۳ (دو سوم) طول مبنا باشد و در نوع های ایستاده این گونه از وسایل تزیینی نیز اندازه کلاهک و مبنا آباژور می بایست بگونه ای باشد که خیر فقط سبب ساز اشغال محیط و بسته به لحاظ وارد شدن آن شوند، بلکه سبب تزئین بهتر اطراف گزینه نظرتان نیز گردد و از تناسب قابل قبولی نیز با دیگر وسایل جان دار در اتاق برخوردار باشند.
مال کلاهک: از مهم ترین نکاتی که می بایست بدون شک به هنگام خرید آباژورها به آن اعتنا داشته باشید، مال کلاهک یا این که نصیب بالایی این قبیل کالاها است. امروزه ساخت آباژورها با کلاهک های پارچه ای بسیار رایج شده‌است و شما می‌توانید بسته به ذوق وسلیقه و حیث خویش یکی از این قبیل لامپ های کلاهدار را خریداری فرمایید. ناگفته نماند که ایجاد کنندگان از شیشه و کریستال با ضخامت های متعدد نیز برای این دستور به کار گیری میکنند.
رنگ کلاهک: هر جوری که بخواهید اکانت نمایید، آباژورها از مهم‌ترین وسایل تزیینی و دکوری منزل و یا این که گوشه و کنار فعالیت شما بحساب می‌آیند که اعتنا در تعیین رنگی مطلوب چه برای نصیب کلاهک و چه برای نصیب اساس ای آن از اهمیت بسزایی شامل است.
بها آباژور: با یه خرده جست و جو در بازار متوجه خواهید شد که بها آباژورها تماما متنوع و متفاوت میباشد و کارداران گوناگونی نیز بر روی ارزش آن‌ها تاثیر گذار می‌باشند که از گزاره آنان بایستی به: مارک خالق، متریال مصرفی در تولید متاع، اندازه، کیفیت و غیره اشاره داشت.
تا اینجا با یکسری نکته در رابطه تعیین و خرید آباژور مطلوب آشنا شدیم. در پی لیستی از ۲۵ آباژور ارزان، کیفیت بالا و دوست داستنی در بازار کشور ایران را برای شما مهیا کرده‌ایم. تمامی این آباژورها از با کیفیت و ارزش قابل قبولی برخوردار میباشند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا این که دکمه هر گزینه، می توانید تصاویر و داده ها بیشتری را در رابطه کالا به دست بیاورید.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 67 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت: 16:24

آباژور جدید
آباژور خمیده، با این 35 نوع یکنواختی دکورا سیون را بشکنید!
نوع: نور وچراغ های دکوری
نورپردازی: شاید در قبل ای نچندان به دور، نورپردازی و فروغ در چیدمان داخلی به یک سری چراغ و یا این که نهایتا لوسترهای کلاسیک و تشریفاتی محدود میشد. البته به‌تدریج شاهد این بودیم که تنوع پباده سازی بالا رفته و مباحث صرفه جویی در مصرف برق نیز در آن‌ها حیث شود. امروزه به قدری این تنوع در طرح و دسته زیاد میباشد که مطمئنا هنگام تعیین و خرید در گیر اختلال میشوید. در منزل های مدرن ما لامپ ها و لوستر دیگر صرفا برای تامین روشنایی به عمل نمی پروسه، بلکه هر مورد در نقش یک اثر هنری یا این که حتی مجسمه ظواهر می‌شوند.

آباژور خمیده از پاراگراف همین طرح های امروزی میباشد که به‌دنبال با آن شناخت بیش تری پیدا می‌کنید.


کاربرد آباژور خمیده در چیدمان
آباژور خمیده خیلی سریع به نمادی از یک دکورا سیون و پباده سازی امروزی تبدیل شد. عامل این رخداد را هم میتوانیم داشتن جنبه هنری و زیبایی در کنار سعی بالا بدانیم که اما به جهت تنوع زیاد در طرح ها و نوع ها نیز از محبوبیت متعددی برخوردار شد. میله اصلی آباژور خمیده برای ایستایی به یک شالوده اثبات و نسبتا سنگین نیاز دارااست که آن را در محل قرارگیری سفت نگه دارااست. این اساس می‌تواند از متریال های گوناگونی باشد که درپی به شما معرفی می‌شوند.

مطالب بیش تر: گزینش کلاهک آباژور؛ چه کلاهی بر راز آباژورتان بذارید؟

 

آباژور خمیده در نشیمن و پذیرایی
یک کدام از مزیت های مهم آباژور های خمیده متحرک بودن آن‌ها میباشد. بدین ترتیب شما به راحتی میتوانید سوای جا به جا کردن منشا نور و روشنایی، تنها با چرخاندن میله اصلی، به جای‌جای ای که نیاز دارید روشنایی بتابانید. بیش ترین کاربرد آباژور خمیده در اتاق های نشیمن و پذیرایی برای پر‌نور خیس شدن فضای مبلمان هاست. در شرایطی که اساس آباژور از متریالی مانند سنگ مرمر تشکیل‌شده باشد می‌توانید آن را به نحوی در تالار قرار دهید که شالوده چشم شود چون جلوه ای مختص به وجود می‌آورد. ولی در حالتی‌که میپندارید مبنا زیبایی چندانی نداشته و یا این که بنابر ذوق وسلیقه فردی نمیخواهید چشم شود، آن را در پشت مبلمان ها نهفته فرمائید چون به جهت وضعیت خمیده و جلو آمده میله و چراغ اختلالی در نوروفروغ به وجود نمی آید. در شرایط نخستین، شما یک آباژور ایستاده در کنار مبل خواهید داشت و در موقعیت دوم یک آباژور نهفته.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 67 تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت: 14:32

آباژور جدید

معمولا ار آباژور به دو مراد به کار گیری می گردد. یکی‌از برای تولید نوروفروغ بیش تر در محیط، که در‌این حالت بایستی از کلاهک هایی که فروغ را از خویش عبور میدهند، استفاده نمود. شایسته ترین گزینش کلاهک های کریستال و شیشه ای می‌باشند که بیشترین ترازو تکثیر نوروروشنایی را دارا‌هستند. عامل دیگری که از آباژور به کارگیری می‌شود، تولید پباده سازی داخلی متعدد و آوردن رنگ و بافت به اطراف  میباشد. در‌این‌حالت‌، آیتم مطلوب استعمال از کلاهک های پارچه ای با رنگ و بافتی هماهنگ با چیدمان میباشد. دراین‌صورت شما می‌توانید ترازو عبور فروغ را با گزینش ضخامت پارچه در مشت بگیرید.

مقاله منتشر گردیده: چینش منزل های کوچک، چینش خوشگل و اهل ایران یک هنرمند!

استودیو لبریز
آباژور رومیزی دست ساخته
وضعیت: تهران
مخلوط رنگی: زردرنگ و قهوه ای 
محل استعمال: اتاق خواب
"ما دوست داشتیم دکورا سیون منزل مان متعدد باشد و به همین خیال آغاز به خرید لوازمی کردیم که برای تزیین و چینش خانه چندان عرف نبود. درین مسیر اکثری از اشخاص از ما خواستند که دست‌کم یک کناره از منزل را به طور گوناگون صفحه ارایی کنیم، ولی ما قصد داشتیم تمام فضای داخلی منزل چینش مختلف داشته باشد. ما معمولا وسیله ای نمی خریم، بلکه آن را می‌سازیم."

این نوع آباژور دست‌ساز که به وسیله میزبان ایجاد شده است، از کالا چوب بوده و ظاهری گوناگون داراست. آباژور امروزی تمام چوب یکی از دیگراز آباژورهای رومیزی پربازدید میباشد که می‌تواند علاوه بر فروغ و روشنایی به فضای شما گرمای خیر ببخشد، این گونه از آباژورها به جهت بافت یگانه خویش و خصوصا مدلی که درین منزل می‌بینید، در هنگام فروغ و روشنایی بازی نور و روشنایی و سایه جذابی را به وجود میاورند که صورت منحصربه‌فرد به شخصی به دکورا سیون شما میبخشد.

مقاله منتشر گردیده: وسایل چوبی دست ساخته، چیدمان منزل زوج نجار در تهران!

امیر صادقی
آباژور امروزی ایستاده
وضعیت: تهران
ادغام رنگی: قرمز‌رنگ، کرم و قهوه ای
محل به کارگیری: نشیمن
"ما ادله خاصی برای سبک دکورا سیون منزل نداشتیم و‌ هر چیزی که می پسندیدیم را با دقت به بوجه مالی مان گزینش کردیم. فرایند خاصی هم برای پباده سازی پیش نگرفتیم، بلکه با ذوق فردی و با عشق و علاقه پباده سازی داخلی خانه را انجام دادیم. هر کناره این منزل به ما شم منزل بودن میدهد."

در تعیین آباژور های شالوده بلند به سبک مبلمان خویش دقت نمایید. آباژور ایستاده مورد قابل قبولی برای مالامال کردن فضاهای خالی شماست و میتواند تحت عنوان فروغ و روشنایی تکمیل کننده در اطراف حاضر شود. پس در تعیین آباژور برای فضاهای خالی خویش اعتنا نمائید. آباژور می‌تواند در کنار یک مبل تک و یا این که میز قرار گیرد و نقطه ی کانونی فضای شمارا بسازد. خصوصا در جور هایی مانند تصویر که مبنا ها فضای بیشتری اشغال می‌کنند به محل قرارگیری بایستی دقت بیشتری داشته باشید. 

مقاله منتشر گردیده: دکورا سیون ارزان و شیک، منزل کوچک مونا و سعید در کرج!

فروزان رحمانی
آباژور معاصر و تازه
شرایط:شیراز
مخلوط رنگی: طوسی و قهوه ای
محل به کارگیری: نشیمن
"از آنجایی که تخصصی درباره با سبک چیدمان و چینش نداریم، آنچه که به نظرمان قشنگ بود و دوستش داشتیم را برای پباده سازی داخلی منزل اجرا کردیم. تنها طولانی تر تمرکزمان بر استعمال از رنگ های خنثی در چیدمان خانه بود.ما یک منزل معمولی و گرم می خواستیم و دوست داشتیم همگی چیز زنده باشد. به همین ادله از چوب با رنگ و رگه های طبیعی و گیاهان در چینش خانه به معیار بیشتری استعمال کردیم. ما اضافه تلاش کردیم از رنگ های خنثی برای کفپوش و کابینت به کار گیری کنیم و با استعمال از فرش اهل ایران و تابلوهای نگارگری به منزل روح بدهیم."

یک کدام از منابع نورپردازی منزل، آباژور ایستاده ای میباشد که با اساس های چوبی و با ظواهر متفاوتش منزل را خاصتر جلوه مینماید. آباژورهای فلزی با پباده سازی های یگانه یکی‌از دیگر از تعیین های اختصاصی شما خواهد بود که می‌تواند در فضای دکورا سیون شما جلوه گری نماید. ولی درین منزل آباژور شالوده های چوبی دارااست.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1399 ساعت: 15:47

آباژور جدید

 

 
پباده سازی و اجرای نورپردازی
تاثیر نورپردازی هم بر تندرست جسم و سرازیر حائز اهمیت میباشد و هم بر ارتقاء تلاش اشخاص و همینطور دیده نوازی هر چه اضافه  و موثرتر بر المان های معماری فضاهای داخلی و بیرونی. رئیس درست نوروفروغ همگام با پباده سازی معماری قادر است برای ارتقاء شادابی و سرزندگی در فضا، متانت، سعی و حالات عاطفی اشخاص تاثیرگذار باشد،
 
پس چهت نیل به‌این هدف ها بایستی پباده سازی نوروفروغ مبنی بر استانداردها و اصول نورپردازی باشد. به این دلیل‌که تمامی ما کار دیدن را بواسطه فروغ، بعنوان یک ماهیت طبیعی پذیرفته ایم و می دانیم بدون‌نور نمیتوان فهم و شعور صحت از دور و اطراف، حجم و رنگ داشته باشیم و بارها تاثیرات آن را بر سطح هشیاری، بازده کاری و حالات عاطفیمان به طور خوب و بد تجربه کرده ایم.
 
اصول پباده سازی نمای ساختمان
نمای ساختمان یکی‌از مهم‌ترین بخش هاست که تاثیر بسیار متعددی در زیبایی آن دارااست، پس بایستی به گونه ای پباده سازی شود که منجر حفاظت دور و اطراف باطن منزل از خارج و رابطه بسیار نیکی با فضای باطن منزل برقرار نماید. ما در شهر با یک ساختمان روبرو نیستیم پس ساختمان ها جزئی از شهر اکانت می گردد پس پلیدی ان بر فضای شهر و دور و بر های همگانی تاثیر دارااست. نمای ساختمان صرفا برای روئت کرد طراح و میزبان وجود ندارد بلکه در مشاهده کرد همگی ی مردم جای دارد پس بایستی لحاظ افرادی که به ساختمان نگاه مینمایند را نیز جلب نماید و زیبایی خاصی داشته باشد.
 
 
پباده سازی نمای ساختمان و نورپردازی
یکی از دیگر از نکاتی که لازم میباشد گذشته از پباده سازی نمای ساختمان به آن اعتنا کرد، آب و هوای حیطه ای میباشد. نمای ساختمانی که برای بخشها معتدل و مرطوب پباده سازی میگردد با نمای پباده سازی گردیده در بخشها گرم و کم آب مختلف میباشد. اعتنا به بافت منزل ها در بخشها گوناگون نیز اهمیت متعددی دارااست.
 
قواعد پباده سازی دکورا سیون داخلی
نمای ساختمان را بهتر میباشد با اعتنا به وضعیت محیطی نظیر آب و هوا و زمین‌لرزه و گردباد و باد و … تعیین فرمائید که از مقاومت خیر و خوبی برخوردار باشد. نمای کامپوزیت، نمای سنگ و نمای خشت و نمای سرامیک را می قدرت از دوستداشتنی ترین نماهای فرنگی ساختمان محسوب کرد. گزینش رنگ نما برای ساختمان نیز از اهمیت متعددی برخوردار‌است و شما میتوانید برای زیبایی اضافه نمای ساختمان یکسری طبقه از مخلوط دو یا این که سه رنگ استعمال فرمائید اعتنا داشته باشید رنگ هایی که برای پباده سازی نما ساختمان گزینش میکنید بایستی با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا ظواهر ساختمان شما دیدنی و زیباتر به حیث رسد.
 
همینطور بهتر میباشد برای چشم شدن نمای ساختمان در شب از نورپردازی شیک و در عین هم اکنون کاربردی به کارگیری نمایید. مصالحی که در ایجاد نما ساختمان به عمل برده می گردند می بایست مقاومت متعددی داشته باشند چون نما فرنگی ساختمان نگهداری از نمای داخلی ساختمان را بر عهده داراست.
 
معماری و نورپردازی نما
در نورپردازی نمای ساختمان می بایست رمز حرفه ای از برق داشت و با رعایت این آیتم و درک کردن مختصات نور و روشنایی به پباده سازی سرگرم شد. به عبارت دیگر نورپردازی نما تلفیقی از هنر معماری و علم مهندسی میباشد. مهم ترین نکته ای که می اقتدار پیشنهاد نمود، پباده سازی و ثبت نورپردازی نما پیش از اجرای نما میباشد. نیازمندی های برق کشی، مسافت گذاری ها و جایابی های لامپ ها در نما، در طریق اجرای نما تاثیراتی متعددی دارااست.
 
 
نوپردازی در معماری یونانی
برای تولید بدون نقص در سبک و اجرای نما از منزل، لازم میباشد که بعضی از خصوصیت های زمین را در لحاظ بگیریم. پر اسم و رسم ترین سبک ها اکنون عبارتند از: کلاسیک، باروک، هنر تازه، مینیمالیسم. هر سبک دارنده خصوصیت های مثبت و معایب مختص خویش میباشد. حیث دکوراتورها درخصوص تعیین یک سبک بسیار با ارزش خواهد بود،
 
پباده سازی نما سبک کلاسیک
سبک کلاسیک معمولا ترکیبی از عصر های تاریخی متفاوت میباشد.  سبک آپ تو دیت گردیده به کلاسیکایی یا این که نئوکلاسیکایی نیز آیتم استعمال قرار می‌گیرد. پباده سازی نما در درین سبک بسته به مملکت متعدد میباشد. کلاسیک یونان باستان، به جهت مقیاس آن تنها می‌تواند در ساختمان های بسیار وسیع قرار بگیرد، چون درین جور ساختار محل پرستش ساخته شده است. به این ترتیب، طراحان اکثر اوقات از عنصرها زمان قدیم به کار گیری می‌نمایند: ردیف ها، پلاسترها، فریمون ها، مجسمه ها در پباده سازی نما. نورپردازی نمای ساختمان های کلاسیک همواره شکوه و عظمت را به ما یاداوری می‌کند.
 
سبک باروک
کاخ های سلطنتی میباشد در سبک باروک می‌باشند. آن ها ضد و نقیض، پویا و با شکوه می باشند. طرح های شکوهمند آنان نمی تواند از بگراند ساختمان های دیگر مختلف باشد. نما ساختمان در سبک باروک مشتمل بر موردها ذیل میباشد: کلنادهای پهناور گنبدهای چندین لایه سپید، طلا و جواهرات، سایه نقره ای؛ دیوارهای مقعر و مقعر؛ سنگ مرمر، مس، چوب. دیوارهای منزل های باروک با حکاکی و موزاییک تزئین گردیده اند.
 
دست اندرکاران بسیار مهم در آشنایی نور و روشنایی
لومن: واحداندازه گیری شار نوری میباشد. لومن یه خرده فروغ میباشد که از یک چشمه نقطه به شدت یک کاندل (شمع) درون مخروطی به زاویه رأس یک استرادیان پخش میشود.
 
منحنی فضایی پخش نوروروشنایی: به نقشه فضایی پخش روشنایی اطلاق می‌شود.روشنایی هر مرجع نوری با به کار گیری از رفلکتور و یا این که لنز راز راهش به شیوه متفاوتی در دور و بر پخش می شود.
 
CRI : ترازو تشخیص کیفی روشنایی میباشد. مثلا درصورتی که مرجع نوری cri ذیل تری دارااست، اجسام ذیل آن رنگ حقیقی خویش را اکران نمی دهند. آیا تا کنون مشاهده کرده اید که ماشین سبز رنگ تحت فروغ و روشنایی زرد رنگ خیابان آبی‌رنگ به لحاظ میرسد؟ این سود ذیل بودن کیفیت نوروروشنایی سدیم میباشد.
 
 
 
ایده های نورپردازی و تزیین ویترین دکان برای جشن سال نو میلادی
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
اضافه بخوانید
 
گونه های نورپردازی در معماری
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
بیش تر بخوانید
 
راهنمای نورپردازی امروزی دفتر
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اضافه بخوانید
 
۱۰ نکته در خرید لوستر سال ۱۳۹۸ و ۲۰۱۹ + بها لوستر
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
بیش تر بخوانید
 
ایده های نورپردازی و تزیین ویترین دکان برای سال نو میلادی
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
بیش تر بخوانید
 
اشکال نورپردازی در معماری
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
اضافه بخوانید
 
راهنمای نورپردازی امروزی دفتر
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
طولانی تر بخوانید
 
۱۰ نکته در خرید لوستر سال ۱۳۹۸ و ۲۰۱۹ + بها لوستر
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
اضافه بخوانید
1
2
3
4
تکنولوژی ها و گونه های منابع نوری
التهابی: به عبارتی لامپ های دارنده فیلامان می‌باشند که با تبدیل انرژی حرارتی به نوروفروغ فعالیت می‌کنند. بازده نوری درین تکنولوژی به طور متداول نزدیک به ۱۵ لومن به ازای هر وات مصرفی میباشد.
بخار جیوه: به عبارتی تکنولوژی مصرف شده در مهتابی ها و چراغ های نادر مصرف CFI میباشد.
HID: دربرگیرنده چراغ های بخار سدیم، متال هالید میباشد. بخار سدیم اضافه در کاربری های نور های محوطه، خیابانی و گلخانه آیتم استعمال قرار میگیرند. متال هالید علاوه بر محوطه در کاربردهای تجاری و نورپردازی های محوطه و پل ها آیتم به کار گیری قرار میگیرند.
ال ای دی: با ورود طیف روشنایی سپید از سال ۱۹۹۵ در زمره نورهای ساطع گردیده از ال ای دی ها، روز آپ تو دیت رده خویش را بیش تر در صنعت فروغ و روشنایی گشوده نموده اند. در اکنون حاضرال ای دی با راندمان نوری ۱۵۰ لومن بر وات اقتصادی شده‌است.
 
نورپردازی با LED
نورپردازی و نور از موادسازنده مهم چیدمان و پباده سازی داخلی می باشند که می‌توانند فضای دیده نواز و رویایی کردار نمایند. به کارگیری از این لامپ ها و نورها اصولی دارااست که می بایست رعایت شود تا تناسب مراقبت شود و زیبایی نشان داده شود.به عنوان مثال تاکید بر خطوط عمودی و یا این که افقی سازه بوسیله نوروفروغ, یا این که گزینش رنگ فروغ و روشنایی متناسب با نما و در حیث تصاحب کردن ارتفاع پیروزی فروغ و روشنایی و تقویت آن در محل های متبوع اصولی میباشند که برای نوروفروغ ساختمان ها بایستی رعایت شوند. نورپردازی و نوروروشنایی مشتمل بر نورپردازی محوطه، نمای ساختمان، پارکینگ و فضای داخلی می‌شود که هر یک اصول خویش را دارااست.
 
 
گونه های چراغ ها
اشکال چراغ ها و لامپ های نوروفروغ
چراغ های هالوژن
چراغ فلورسن
چراغ های ال ای دی
فیبرهای نوری
لامپ های نور و روشنایی cob
ریسه نئون فلکسی
از مهم ترین نکاتی که در نورپردازی نمای ساختمان ها مهم میباشد دقت به رنگ و شدت نورها است. نکته دیگر اینکه نورها نباید به درون ساختمان ها نفوذ نمایند و سبب اندوه ساکنین شوند. هنگام اجرای نورپردازی می بایست منابع نوری و لامپ ها را طوری جایگذاری کنیم که مبداء چشم نشود. هماهنگی و تناسب رنگ نورها با رنگ نما هم می بایست گزینه تایید قرار گیرد تا زیبایی سازه طولانی تر شود. از سایر ضوابطی که می قدرت درخصوص پباده سازی نورپردازی نمای ساختمان اسم پیروزی, هماهنگ شدن با دور و اطراف حریم و ساختمان های همسایه هست.کیفیت نورپردازی به شدت نسبی فروغ و روشنایی بستگی داراست. براین اساس دو حد نورپردازی داریم:
 
مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 71 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 21:37